Pages

28 March 2010

City stealers - ferdig!

Siden forrige uke / helg medgikk til å avlegge jegerprøven og jegeprøvekurs, tok ferdigstillelsen noe tid. Jeg tror ikke jeg sier mer enn:

"The boys are back in town....!"


***********

Ref Jørns tidligere kommentar om at min sist bygde Broodlord var poset "høyt" i forhold til mine Stealers (gråt, snufs, slemming - men ohh så korrekt)! Jeg kontret kjapt med - "da må han få en ritinue Stealers som passer til seg....."!

Jeg fikk bygd / konvertert i alt 14 Stealers + Broodlord fra Space Hulk settet "til Andre" (var ikke så lett som jeg trodde, særlig fordi jeg måtte skjøte inn armer fra andre modeller, og kutte bort masse scenery plast). To sprue var identiske, så jeg slet med å få endret dem slik at ingen ble like, og passet til st base. Resultatet ble som følger:


Jeg har 3 X 8 Stealers fra før, så dette blir en fluff unit. Gøy å montere, og forhåpentlig vis går det raskt å male dem (for nå er samlingen vokst betraktelig).....

7 comments:

  1. Tøffe! Gleder meg til å se de ferdig malt, men ikke like mye til å møte de på slagmarken.... ;)

    ReplyDelete
  2. Se da for deg alle bygningene hans på et 4x4 bord, og 1250 poeng Outflanking Tyranids...

    Jeg tror jeg vil ha tilbake Stealer-modellene jeg "glemte igjen" forrige helg! :p

    ReplyDelete
  3. Dette blir genialt. Du kan jo søren meg gi dem sine egne identiteter hver enkelt! Og selvsagt spille de nye missionene som Gustav snakket om, der hver modell kan flytte helt separat fra uniten sin.

    Blir gøy å se dem ferdig malt!

    ReplyDelete
  4. Jeg hørte at Kill Team var tilbake ja...
    Det er visst ett av de tre "uspesifiserte" scenariene bakerst i boken. (Håper min kommer i posten snart!)

    ReplyDelete
  5. Gratulerer! Virkelig morsomme og lekre modeller!

    ReplyDelete
  6. Løvli!

    De er kanskje montert litt høyt noen av disse også, men det er kanskje derfor de har tatt med seg sitt eget cover... ;)

    ReplyDelete
  7. Korekt - disse gutta har til ehver tid 4+ cover save ;)

    Neida, dette er en fløff unit som skal brukes når vi hygger oss. De vanlige brukes dersom jeg skal på turnering (eller spille mot Trond som skyter 100 S6 i runden) ;)

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)