Pages

15 September 2009

I`m back..en variant av Arnold der:)

Men at jeg nesten er ferdig med mine 2000 poeng en en smule ovedrevet. Imidlertid er jeg på god vei, og det er jo alltids en god ting. Etter siste kamp mot Ørnulv ser jeg imidertid at jeg må gjøre en del endringer på lista mi. Har derfor gått til innkjøp av noen nye eldar modeller som bare venter på å bli bygget. Har lovet meg selv hellig å holde meg til eldar nå frem til 2000 poeng er malt. Estimert ferdig om ca to måneder, forhåpentligvis uten distraksjoner.

3 comments:

  1. Det var jo veldig godt å høre! Mesa Minos-kampanjen trenger deg :D

    Si fra hvis du har lyst på et spill igjen, så kan vi kanskje synkroniseres :p

    ReplyDelete
  2. Hei Andre! Var da ikke så mye sort å se på bordet da vi spilte 2000p sist, og 2 måneder går fort - vi gleder oss - stå på!

    Ser frem til spill lørdag, tenker nok det er en Eldar styrke som er klar for å ta hevn ;)

    Ørnulv

    ReplyDelete
  3. Colonel André Strakenegger...
    (smekkfullt av referanser der)

    Hyggelig å høre fra deg, og hyggelig å høre at du fortsatt finner tid til å sysle med hobby! Kommer det noen bilder av de strømpebuksekledde, eller må man booke seg en personlig audiens? ;)

    Lykke til hos Ørnulf til helgen, og husk at han kan ikke drepe det han ikke kan fange.

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)