Pages

20 October 2008

Remaking of the green lands... (del 2)

Og så var det kratere, stenformasjoner og small hills :)
Under lunsjen i dag ble jeg sittende å se på en tom konfekt eske. Mange morsomme former. Opp ned, kanskje jeg kunne lage noen tank traps? 
Først klippet jeg ut formene jeg trodde ville passe, og monterte dem på baser.

Jeg la utvannet trelim langs kantene og helte på grov sand / jordmix. Jeg blandet så utvannet trelim med Husfix og fin sand, og penslet "formene". Til slutt plasserte jeg noen Tamya 1:35 track links og noen PzKW IV jul. Nå gjenstår det å male og legge litt gress langs kantene...
Oj, jeg må løpe, flytende plast i en box på komfyren ryker / lukter, dette skal bli vann i kraterne :)  

No comments:

Post a Comment

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)