Pages

20 October 2008

Ork and Eldar Paintset

Det het det aller første malersettet jeg kjøpte hos Avalon for lenge lenge lenge siden. Med trykk på orker. Etter mange år med orker, begynte jeg å bli litt lei the green tide, så hva da? Jo eldar.... Siden har det blitt det, med sporadiske innslag av IG og Ultramarines. Vel historie.... Nå er det jo ny giv på den grønne bølge.. eller... Etter noen prøvespill og litt tweaking av hærlister så sitter jeg igjen med følelsen at dette har jeg gjort før... For all del, å spille orker er vanvittig kult, det er ingen bedre følelse enn å se motstanderen rulle masse terninger - tror de, og gliser bredt når han ber meg fjerne 15 orker.. ja vel, greit nok, hva er vel 15 mot 100?? :) Eldar... mister man 10 stk så begynner det å bli vanskelig, men det er det som er så fasinerende med en elite arme.

Så konklusjonen blir, spilling er gøy. Hva det blir fremover, får bli en overraskelse, men jeg må uansett kvesse penselen og male, både orker og eldar, ja kanskje til og med Space Marines.... ;)

PS... selv om jeg har sagt det før, så tror jeg at jeg har en hærliste ferdig... men som en viss "mad" Doc sier... Operate, operate, still time to operate!
God arbeids/spill og maleuke.

Trond

1 comment:

  1. Oooh... Jeg husker det settet! Hadde det selv, samt det som her "Space Marines".

    Vi vet alle at du aldri noen gang kommer til å lande på en arméliste for mer enn en to-tre kamper på rad. ;)

    Bare moro å aldri helt vite hva som kommer på besøk! Det gjør at man må være på hugget, og gjør oss alle til bedre strateger over tid.

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)