Pages

25 July 2008

Architecture of Aggression - II

Slow and Purposeless...

Siden sist har jeg fullført den første Undivided squaden samt montert Undivided squad nummer to og begynt på den første squad'en med Berserkere. Det er ikke bare det at jeg ikke får satt meg ned så ofte som jeg sikkert burde, men jeg klarer jo ikke å bare sette sammen delene og være fornøyd med dét. Når jeg går i gang med å fjerne hornene på en hjelm her og reposisjonere armer eller bein der må det nødvendigvis ta litt tid. Skader fra tidligere kamper må men jo også påføre modellene, og så litt biter fra 'tidligere motstandere' for å detaljere basene.

I det minste blir jeg fornøyd med sluttresultatet, skjønt jeg bør vel tenke litt på om jeg har modeller til en nogenlunde brukbar Slaanesh-armé jeg kan ta med til Kristiansand. Jeg tror ikke lenger så veldig på at jeg får ferdig Word Bearers arméen til 12. september nemlig.

Jeg har også kommet et stykke videre med Defileren, og legger ved en liten smakebit på hva dere kan vente dere der.

Som dere ser, har jeg ikke brukt de store 'krabbeklørne' i det hele tatt, men heller satt på et ekstra par bein. Hodet som pleier å stikke ut på toppen har jeg også droppet, da jeg aldri har synes det har sett særlig bra ut.

For å representere de ekstra nærkampsarmene den har i stedet for flammekasteren og autokannonen går jeg for seks mekaniske tentakler. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal bekle armaturen med ennå, men har en håndfull idéer jeg må prøve ut.

3 comments:

  1. Dette begynner å se spennende ut. Har du vurdert å bruke noe (det du får ferdig) og heller spe på med Slaanesh, eller blir det altfor hummer og kanari?
    Linus

    ReplyDelete
  2. Man vet aldri... Når september ankommer, og jeg ikke er i nærheten av ferdig kan jo merkelige konstellasjoner oppstå.

    Det største problemet med å slå arméene sammen blir nok at de visuelt sett kommer til å bli ganske forskjellige.

    ReplyDelete
  3. Ja, men likevel, gi armeen en troverdig storyline, så vil jo det meste være greit. At Slaanesh-gutta på tokt der eller der i ytterkant av galaksen plutselig befant seg i en så kritisk situasjon at de ba om bistand i the warp - og hvem dukket opp - om ikke space marines med uliuke marks eller til og med kultister...
    Hvordan går det med fargeskjemaet? Som tidligere planlagt, tenker jeg. Gleder meg veldig til å se første ferdig malte modell!
    Linus

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)