Pages

1 October 2010

Reserve Roll - Invasion/Strategicon

Nå er det to uker siden Invasion 2010 (Igjen, takk for hyggelig tur!), og like langt frem til Strategikon 4. (Er det bare Trond som skal dit?) Det er vel da på tide vi ruller for Reserve, og kommer oss tilbake på bordet, er det ikke?

Er det her inne TSB sitter og sturer nå for tiden, siden det ikke spilles noe?

Strategikon spilles med 1850 poeng, så jeg antar at i hvertfall Trond er keen på å få inn noen kamper på det poengnivået framover. Andreas og Jonas kommer til å rulle opp tilfeldige scenarier fra regelboken ved starten av hver runde, så det er ikke noe man må lese seg opp på der. Jeg tar med meg laptoppen til Leirskogen i helgen, og satser på å komme hjem med en 1850-liste eller to man kan få bryne seg på. Etter hva jeg kjenner til at dere andre har av modeller, så bør det være mulig å få stresstestet arméen sin mot en håndfull andre vanlige Internett-lister også. (...selv om enkeltmodeller da kanskje må proxyes.)

Jeg er selvfølgelig interessert i å spille en Hyggelig Kamp også, om det er noen som heller ønsker det. Gi lyd!

No comments:

Post a Comment

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)