Pages

9 July 2009

Kjerringvik 21.08 - 23.08.2009!

Sommer og ferie er over oss!

Følgende er påmeldt til spilltur til Kjerringvik helgen 21.08 - 23.08.2009:
Linus, Jørn, Inger Helene, Trond og undertegnede. Chaos-Dag blir også med.

PRAKTISK INFO

Å komme seg dit:
Kjerringvik ligger utenfor Sandefjord. Jeg kjører (antakelig) ned torsdag ettermiddag om noen vil sitte på. Man kjører E18 og tar av til Sandefjord. Man kjører "gjennom byen" (dvs rett frem) og ut av byen igjen (man skal ha Park Hotell og fjorden på venstre side). Rett frem, etter ca 10 min, vil man ha en Kiwi på høyre side. Rett etter denne kommer en bensinstatsjon hvor man tar av til Kjerringvik (venstre - skiltet). Man kjører til man "treffer moloen" og ringer 33 19 35 40 så kommer jeg og møter. Man kan også ta toget til Sandefjord og taxi ut (ca 200 - 300kr), eller vi kan ordne henting. Gi beskjed i god tid.

Hva må man ha med:
Foruten vanlig hygiene saker, putevar, dynetrekk, laken og håndklær. Blir det fint vær er i alle fall jeg på fjorden, og kler meg deretter. Drikke må medtas.

Mat:
Jeg kjøper inn til 2 X frokost og middag fredag, så kan vi bestemme hva vi gjør lørdag (spise ute, kjøre inn å kjøpe noe til grillen el).

SPILL

Det er mitt håp at Linus og Jørn kan ta med hvert sitt spill bord (praktisk å flytte). Tenkte 2 bord og evt at vi kan arrangere noe enkelt i terrenget også! Fint om de samme kan ta med vanlig spill terreng. 

Hver general tar med 1.750p så vi kan spille Recons og Strategics. Annet spill utstyr må også tas med (selvfølgelig).


VELKOMMEN!

3 comments:

  1. Gleder meg. Spillbord og litt terreng går sikkert fint.

    ReplyDelete
  2. Samme her! Jackofoam-bordet mitt går i en pappeske, og nødvendig terreng går nok i en annen. Har du tilstrekkelig store bord/plater å legge det på, eller bør jeg ta høyde for det selv?

    ReplyDelete
  3. Har relativt stort spisestuebord og stort terrasse bord vi kan ta inn i stuen, så bord går bra!

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)