Pages

14 September 2010

Regeneration - finished!


Biomassen er endelig ferdig regenerert, for denne gang! Og "Hive Fleet Grendel" dermed komplett!
There is no where to hide.... (verken på kort eller langt hold) .... the Hive Mind sees you!

Damn, damn damn...! Da vingene ikke ankom som "lovet" måtte arbeidet starte uten! Hva kan vi få til ut av dette da?
Jeg ønsket ikke lage en Hive Tyrant som var "lik" den foregående, og etter å ha plaget Jørn og Trond nok, bestemte jeg meg endelig for våpen comboen vist under.
Jeg ønsket ikke å lage en "feig" Hive Tyrant - opp og frem (og full reisning....)!
Så får vi håpe vingene ankommer da.....

5 comments:

  1. Hmmmm, hvor mange sværinger er det egentlig plass til i armeen din??? ;)

    Med denne "reisningen" er jeg sikker på at du vil skremme vannet av mang en motstander der nede i Kristiansand ;)

    Blir kult å se den ferdig - det tar vel ikke veldig lang tid, kjenner jeg deg rett :p

    "Like"

    ReplyDelete
  2. Da er endelig "Hive Fleet Grendel" ferdig! Det har vært noen hektiske dager og kvelder.... Dragevingene ankom, omsider!

    Roen kan senke seg, og det Hive Mind nå konsentrere seg om en siste repetisjon av spill regler og codex!

    "I see you - in the void!"

    Ørnulv

    ReplyDelete
  3. Dette ser veldig bra ut!!! Jeg tror du stiller meget sterkt både malemessig og "best general" messig i Kr.sand.. du vil nok bare ikke innrømme det... i hvertfall ikke det siste :)

    hmmm... susete i hodet av lakk....

    ReplyDelete
  4. Here there be Dragons!

    Flott og truende posering her Ørnulv. Den ser ut som at den akkurat har landet for å skvise av et par skudd før den tar til vingene igjen i retning buffeten.

    ...og er det noen Objective Markers du har lurt inn der blant de ferdige modellene?

    ReplyDelete
  5. Takk for hyggelige tilbakemeldinger!

    Lakk / ink kombinasjon er litt ustabil, så jeg tror jeg må legge på ett lag til med lakk på det røde før jeg oppnår samme schade som den andre Hive Tyranten. På den annen side, skal de være like?

    De ny "markere" du kommenterte Jørn er tiltenkt oppgaven som "tunnel markers" dersom en Trygon Prime deep striker ;)

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)