Pages

29 August 2010

Armoury special!

Som bebudet har "the armoury" ferdigjort "Spiritus Rector" sin support tank! Colour skeeme er i det vesentlige lik "Chaplain Desticado" sin Landraider.

Det store Ultramarines symbolet som mine 2 andre Vindicatorer har på døren er byttet ut med en passende "skalle", og purity seals er montert under hvert dødningehode på hver side.
Alle mine "Rhino-baserte" tanks har en stor Imperial Eagle på bakluken, men her monterte jeg et dødningehode og purity seals for å understreke vognens tilknytning til Landraideren den skal følge. Transfer vingene kranser skallen.
Som på "Spiritus Rector" er standard siktesystemet erstattet med "servoskull". Jeg monterte Ultramarines merket fra en drop pod på øvre front panser, og en skalle jeg hadde til overs fra min titan - over kanonen. Colour skeeme er helt klart på grensen (men nå heter jo mitt alter ego Chaplain Desticado - "den som er gjort arveløs"), så Ultramarines merkene har blå bakgrunn.....
Vognen har nr III, men antas å ville bli sett oftere sammen med "Spiritus Rector" enn sine 2 seriebrødre!
Det ble også tid denne helgen til å gjøre ferdig Rhino nr IV til mine Tactical Marines. 2 igjen......?

5 comments:

  1. Codex Astartes til side - for den hesten slo vi vel egentlig ihjel i Kjerringvik... Dette ble akkurat så bra som jeg hadde forestilt meg!

    Det er også artig å se hvordan du integrerer bitz fra City-fight bygningene i kjøretøyene dine.

    ReplyDelete
  2. Den ble veldig kul!! Akkurat passe med blått på syns jeg. Navnvalget er veldig bra:)
    Hva betyr det Rhinoen heter?

    ReplyDelete
  3. Takk!

    "Compesce" Mentem betyr - "Behersk din lidenskap"!

    det var det da....

    Ørnulv

    ReplyDelete
  4. Nei det er vel ikke alltid like lett. Spesielt ikke om terningene ikke virker som de skal :)

    ReplyDelete
  5. Som jeg sa til deg i går, Ørnulv, det å gi smurfene noen sorte kjøretøy spriter virkelig opp armeen din. Vindicatoren er jo rimelig slem i utgangspunktet, med den store kanonen sin, men med 90 prosent sort/10 prosent blått blir den rett og slett "ond". Kommer virkelig til å gjøre seg på spillbordet.

    Som vanlig syns jeg du virkelig får til detaljeringen. I motsetning til meg, som gjerne overøser og går over the top, synes jeg du (og Jørn) er en mester i å holde på konseptet less is more...

    Applaus fra Father Nurgle ;)

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)