Pages

31 May 2010

Juni prosjekt - Desticados Landraider

Ferdig bygd, venstre side med "goblet" og "angels of death arch", og....

.... høyre side med "goblet" og "arch of rememberence"......

... klar for siste rens / vask - og maling!

************

Inspirert av "Landraideren til Callgar", tenkte jeg lage en Landraider til min alltid tilstedeværende leder - "Chaplian Desticado". Det er vel tvilsomt at Ultramarines tillater at en Chaplain får sin egen Landraider, så fløff messig får vi si han låner den av Chaplain-sjefen selv, Cassius, som jeg ikke er i vil om mer en gladelig lar sin yngre broder benytte vognen til å slakte Ultramars fiender.

Under en samtale med Jørn vokste ideen frem om å benytte "dødninge-skaller" til dører. Dessverre viste det seg jeg bare hadde èn, så jeg måtte finne på et annet motiv for dør nr 2. Jeg har ikke ønsket å endre dimensjonene på dørene (så meget). Stigtrinnene ønsket jeg skulle danne ramme nederst. Jeg legger opp til endel stasj, men ikke for mye, gitt at jeg har hatt en ganske "asketisk tilnærming" til utsmykning på de øvrige vognene mine.

7 comments:

  1. Syntes dørene ble stilige!
    Likte også begrene du har satt på. Gleder meg til å se den ferdig :)

    ReplyDelete
  2. Dette ser veldig lovende ut! Gleder meg til å se den ferdig :)

    Bare et lite problem:
    Ser jeg en blood angels gral bli brukt på ultramarines tank?! Heresy på det høyeste nivå! :P

    ReplyDelete
  3. Coming along nicely - spesielt med progresjonen i går kveld.

    Det blir spennende å se den 'i farger', spesielt stilt opp i spissen for en kileformasjon med resten av vognstyrken din.

    ReplyDelete
  4. Da er Landraideren ferdig bygd. Kasser og utstyr (som er vanlig på alle mine vogner) males separat, og monteres til slutt.

    Ørnulv

    ReplyDelete
  5. Den ser veldig kul ut! Akkurat passe med stasj:)

    ReplyDelete
  6. Dette blir bra dette. Se å få klattet litt svartmaling på den nå!

    ...og når den er ferdig må vi få et gruppebilde av hele vognstyrken din.

    ReplyDelete
  7. Kul vogn.
    Ser frem til et bilde når den er ferdig malt.

    Dag

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)