Pages

4 March 2010

Jørns Marsprosjekt - Word Bearers Dreadnoughts (Architecture of Aggression XIV)

Vinteren er endelig over, og våren er i anmarsj... I hvert fall snart!!!

Uansett så er det en ny måned og en ny utfordring på 40K Radio sitt Freebootaz Forum. Denne måneden er det Elite som står på programmet, så jeg har tenkt å ta for meg de tre Dreadnoughtene jeg har hatt stående på en hylle nede i Hulen nå en stund.


Som dere ser, er alle armert med Plasma Cannon, Dreadnought Close Combat Weapon og Heavy Flamer. Til 110 poeng stykker er det en formidabel - om enn noe uforutsigbar - sjokktropp. Jeg kommer til å oppdatere posten med Work In Progress bilder, som vanlig.

- + - + -

Takket være været frem til i tolvtiden i dag, og slitne snotlinger som det gikk raskt å få i seng, så har jeg gjort brukbart med framskritt i dag.


Drybrushingen tok jeg på fredag kveld, og inkingen i går. I dag har jeg kost meg med detaljeringen - og oppdaget hvorfor en "wet palette" påstås på være så fantastisk.

- + - + -

...og ferdig!!! Våtpaletten gjør det virkelig enklere med frihåndsmaling og blending, så jeg tok litt av med både legion-symboler og personlig heraldikk.


Alle armer er forresten fortsatt avtagbare, så trenger jeg en annen bevæpning (to DCCWpn f.eks.) er det bare nødvendig å bygge/male ekstra armer...

3 comments:

  1. Isj av meg! (sier vi her på Frogner....)

    Kule modeller!

    Ørnulv

    ReplyDelete
  2. Oppdatering!

    Er ikke sikker på om det kommer så godt fram på bildet, men jeg syns jeg var skikkelig heldig med hvordan kjøleribben på plasmakanonene endte opp...

    ReplyDelete
  3. Siste oppdatering, og ferdig arbeid!

    jeg vel nesten ta de med meg ut til Trond en tur også...

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)