Pages

16 November 2009

BO-BOOOM!!!

Og så var de 2...


... og 3 Rhinos!

4 comments:

  1. Veldig bra. Skitne og likevel rene. Da er det jo nærmest perfekt! NÅ må du vel snart være i mål? ;)

    ReplyDelete
  2. Fikk en Landraider av IH til bursdagen min, og så var det Calgar og gutta hans da..... Men det nærmer seg, men først - Refenereum :)

    ReplyDelete
  3. Ferdig-ferdig blir man vel aldri... ;)

    Kjenner jeg Ørnulv rett, så dukker det vel opp en tredje etter hvert. I hvert fall når han får øynene opp for Linebreaker-formasjonen til Apocalypse.

    Gleder meg til neste oppdatering fra Macragge! Har en idé om hva jeg må forberede meg på å møte om halvannen uke.

    ReplyDelete
  4. Ok da! Alle gode ting er 3 ;)

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)