Pages

18 August 2009

Ultramarines 2. - regrupperer 8 (the final regroup)

ENDELIG!

Med de 10 siste Assault Marines ferdig er prosjektet med å ferdigstille hele 2. Company avsluttet. Det føles godt!

Mye tid er medgått, og det har til tider vært vanskelig å motivere seg, særlig når jeg i sommer kastet nesten 20 eldre modeller som ikke hadde ønsket standard. Og med en så rigid og ensformig colour skeem må jeg innrømme at jeg til tider har misunnet Chaoslordene som i stor utstrekning kan slippe kreativitet løs. Men jeg er alt i alt fornøyd med resultatet, og håper de tar seg ut Ok på slagmarken!?



Etter at målet er nådd måtte det feires!!!


Hva nå? Jeg fikk Marneus Calgar og hans Honour Guard i gave fra GW som takk for utlån av min Minas Thirith. Og jeg mangler en Chaplain i Terminator Armour. Også endel High Elves ligger på lager. Men det får bli senere. Nå skal jeg kose meg med Warhound Titanén og se frem til når Dark Eldar relanseres neste år. Da skal jeg lage en helt egen colour skeem (og nye baser) som tilfredstiller egen lyst til å eksperimentere!

Vi møtes på slagmarken!

10 comments:

  1. Godt å se deg ordentlig i gang igjen, Ørnulv! Tattis, nymalte minis, Kjerringvik rett rundt hjørnet. Hva mer kan vi be om?

    ReplyDelete
  2. gratulerer! veldig imponerende det du har fått til. at du fortjener litt brunevarer er selvsagt. bare ikke brenn deg :)

    misunner deg litt med titanen. neste år, kanskje...

    ReplyDelete
  3. Tusen takk, hyggelig feedback!

    Gleder meg til å spille igjen :)

    Ørnulv

    ReplyDelete
  4. Veldig bra!!!! ett eksempel å følge! Gratulerer med ett helt kompani av de blå :)

    hvis du vil male litt mer kreativt.... hørt at space wolves er ganske festlig å male. Dessuten kommer de jo ikke i kompanier... Neida... Gled deg til dark eldar kommer.

    ReplyDelete
  5. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Trond!

    Skulle gjerne sett mer på Space Wolves, de er jo bare dødskule og dødsbra etter hva jeg forstår, men nå er tiden inne for noe helt annet :)

    Ørnulv

    ReplyDelete
  6. Ser man det ja!
    Et fullt kompani.

    Hvor mange poeng kommer det på, mon tro?

    En Terminator Chaplain har jeg. Kan ta den med nedover på fredag.

    ReplyDelete
  7. Drar ned torsdag, og skal kose meg med å lage hærlister, herunder ta en titt på hvor mange poeng 2. company mitt har (må bli ca for jeg har flere mulige våpen comfig på sgt, dev osv).

    Tar gjerne imot en Terminator Chaplainen :)

    Ørnulv

    ReplyDelete
  8. Gratulerer med ferdig 2. Company!
    Og som vanlig er figurene kjempe fine :)

    ReplyDelete
  9. Gratulerer. Jeg er imponert. Gleder meg til vi skal bygge hver vår Titan neste gang vi tre møtes. Håper at Per også joiner oss med sine Necorn Pylons.
    Sees på fredag.

    Dag

    ReplyDelete
  10. Takk skal dere ha! :)

    Gleder meg også til Titan bygging, og så snart IH blir ferdig håper jeg hun skal bygge en Titan hun også !

    Ørnulv

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)