Pages

11 August 2009

Architecture of Aggression - IX

Omsider! Disse to har tatt tid. De var overraskende komplekse å få malt opp, og jeg hadde dessuten en periode med ganske laber produksjon generelt sett også. Jeg har nesten alle delene jeg trenger for å bygge en til, men det kommer nok til å drøye en god stund før det blir aktuelt.



Oppdatering: Nå som Hokholt-Nordli stammen er samlet igjen kan jeg oppdatere denne posten med skikkelige bilder i stedet for de get-you-by bildene som var her da jeg opprinnelig postet artikkelen.



Jeg har ikke malt for mye i sommer heller, men jeg har gått gjennom noen umalte 'rester' etter "Symphony of Destruction" og skal redistribuere en tre-fire kjøretøy til Lorgars sønner.

I neste
artikkel:

Tungt
infanteri...

1 comment:

  1. Herrenurgle. Detaljene dine er helt fantastiske. Grisefine defilere, men det bannere du lokker med er bare til å ta av seg hjelmen av!

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)