Pages

7 May 2009

Imperial cities of Ultramar - uppdate

"Pompum" er klar!

7 comments:

  1. ...og så vi som trodde du fortsatt var veldig ferdig terrengbygging etter det voldsomme løftet du gjorde tidligere i år.

    Får ikke 'zoomet inn', men det ser ut for at ciderfabriken holder samme høye standard som tidligere.

    Perfekt som 'Take and Hold' objektiv!!!

    ReplyDelete
  2. He he... - never say never again.....

    Måtte bare - fant en tupperware bolle på kjøkkene i passe størrelse, og hadde noen deler igjen fra det store prosjektet. Tenkte "Tankum" kunne brukes til landbordet for å varriere terrenget og at den burde få følge av en modell til i samme stil.

    Vet ikke hvorfor noen av mine bilder ikke kan forstørres, må forske. Men de er bygd og malt over samme lest som øvrige :)

    ReplyDelete
  3. Jørn, en nødløsning er jo ctrl/+ ;)

    Men Ørnulv, veldig bra. Detaljert, men likevel "rent". Gode fargevalg. Er det sju ruiner til sammen nå? Begynner å dekke ganske mye av et spilllebord ;)

    Linus

    ReplyDelete
  4. Takk :)

    Jeg har nå 9 city terrain features (bygninger). Kratere + barikader osv kommer i tillegg.

    Jeg har lyst til å lage ett eller annet med rør, så jeg får ta meg en tur til en rørlegger forretning i Sandefjord så jeg har noe å gjøre om det blir dårlig vær i sommer ;)

    ReplyDelete
  5. Eller du kan se nærmere på disse:
    http://www.thewarstore.com/product18602.html
    http://www.thewarstore.com/product9680.html

    ReplyDelete
  6. Mye bra på denne nettsiden, men jeg er litt inspirert av "tykkere rørledning systemer" som de har avbildet i Apocalypse boken.... så det blir nok rørlegger besøk ;)

    PS! Tusen takk for tipset!

    Ørnulv

    ReplyDelete
  7. Ser veldig bra ut dette her. gleder meg til å prøve ut :)

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)