Pages

20 June 2008

Architecture of Aggression - I

Jeg er i gang!!!

Satte meg ned i går - etter at ungene var i seng og Quindfolket hadde strøket på dør - og fant frem en CSM sprue, avbiter, fil, skalpell, etc. Jeg merket fort at det var en stund siden sist jeg monterte Chaos Space Marines, for jeg rakk ikke mer enn å preparere fem sett ben og torso før klokka ble mange.

Nå har jeg riktignok plukket litt på Defileren tidligere, men venter på noen deler fra Battlewagon Bits før jeg kommer skikkelig i gang der. Har ikke noen bilde å by på ennå, men jeg har armélisten jeg planlegger å playteste etter hvert...



Aphistasthai
Dark Apostle
(Chaos Sorcerer)
Bolt Pistol, Frag & Krak grenades
Warp-Vision (Mark of Tzeentch)
Accursed Crozius (Force Weapon)
Pulpit of Doom (Steed of Tzeentch)
Psychic Power: Warptime
185
1 Aspiring Champion
9 Chaos Space Marines
Bolt Pistol, Power Weapon, Bolter.
Bolt Pistol, CCWpn, Bolter.
Frag & Krak grenades.
Icon of Chaos Glory, Plasma gun x2
220
1 Aspiring Champion
9 Chaos Space Marines
Bolt Pistol, Power Weapon, Bolter.
Bolt Pistol, CCWpn, Bolter.
Frag & Krak grenades.
Icon of Chaos Glory, Plasma gun x2
220
1 Skull Champion
7 Berzerkers
Power Fist, B. Pistol.
Close Combat Weapon, Bolt Pistol.
Frag & Krak grenades,
Mark of Khorne, Furious Charge.
208
Rhino (Berzerkers)Tank. Twin-linked Bolter x2.
Smoke Launchers, Searchlight,
Daemonic Possession.
60
1 Skull Champion
7 Berzerkers
Power Fist, B. Pistol.
Close Combat Weapon, Bolt Pistol.
Frag & Krak grenades,
Mark of Khorne, Furious Charge.
208
Rhino (Berzerkers)Tank. Twin-linked Bolter x2.
Smoke Launchers, Searchlight,
Daemonic Possession.
60
1 Aspiring Champion
5 Raptors
Bolt Pistol, Power Weapon,
Meltabombs.
Bolt Pistol, CCWpn,
2 Flamers, Icon of Slaanesh.
Frag & Krak grenades
185
2 ObliteratorsObliterator Weapons
150
2 ObliteratorsObliterator Weapons
150
DefilerWalker.
Battle Cannon, Dreadnought CCWpn x4
150

"Men hvor er demonene?" har det blitt ropt tidligere. For å være helt ærlig, så ser jeg ikke Minor Daemons fra C:CSM som fryktelig attraktive. Kanskje jeg forandrer mening (og dermed arméliste) etter litt testing av 5th ed, men inntil videre er dette listen jeg bygger modeller ut i fra.
JørnN

1 comment:

  1. Liker veldig godt den fluffige oppbyggingen av lista, med demonprinsen i front. Du har sikkert storyen klar - hva med å legge den ut? Blir spennende med en defiler på bordet. Berserkerne blir morsomme, men jeg håper de mer normale CSM-unitene er mer enn bare stallfyll...

    ReplyDelete

Please feel free to comment...
Your feedback fuels our passion! ;)